Betaling
Fast-Forward modtager betaling med VISA-Dankort og Mastercard samt Mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.
Fast-Forward bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
Fast-Forward leverer via GLS. Du kan vælge at få levet til GLS pakkeshop eller GLS erhverv.
Alle varer sendes fra eget lager på adressen Jacob Petersens Vej 11, 9240 Nibe og vi har mellem 1-3 dages leveringstid.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Fast-Forward kan ikke gøres ansvarlig for produkter der bliver tager fra det danske marked af deres leverandører og derfor ikke kan leveres til vores kunder, klubber eller private. Dette gælder både ved restordre, udgået varer, eller andre årsager som de enkelte leverandører vælger at trække deres kollektion fra markedet på.
Fast-Forward vil dække returnerings omkostninger i et rimeligt omfang.
Varer med påtrykt logoer og navn tages ikke retur.
Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Fast-Forward
Jacob Petersens Vej 11
9240 Nibe
CVR. 34284563
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returnerings omkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@fast-forward.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Klagemuligheder:
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os via e-mail eller telefon.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr.